zaterdag 28 maart 2009

Textiel Plus-dag





Vandaag werd in Nieuwegein weer de jaarlijkse Textiel Plus-dag gehouden. Het was er denk ik nog drukker dan was verwacht, want toen ik om ongeveer 12 uur arriveerde waren de programmablaadjes al net op (de dag duurde van 10 tot 17 uur). Maar ook zonder programmablaadje heb ik me uitstekend geamuseerd met het bekijken van het aanbod en de mensen. Bij de verkoop van overtollige tweedehands boeken uit de Textiel Plus-bibliotheek heb ik voor bij elkaar slechts 5.50 euro een aantal mooie boeken en boekjes gekocht (en dan kreeg je er nog een setje kaarten gratis bij), dus ik was weer helemaal blij.
Verder kocht ik nieuw nog een fraai breiboek, 6 klosjes reflecterend (zie foto!) garen en een setje met potjes textielverf om dit merk ook eens uit te proberen.
Oja, ik kocht ook nog een ander nieuw breiboek, maar dat is een laat verjaardagskado voor C.Z., dus uiteraard staat dat niet op de foto...

Today I visited the Textiel Plus-event in Nieuwegein. It's organised every year by the Textiel Plus magazinze and there are vendors, lectures, workshops, etc. I bought myself some nice books, as well as some light reflecting yarn (see photo!) and some textile paint.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten