zondag 13 mei 2012

Zoef!

 
 
 
Helaas, het weekend is weer voorbij gevlogen! Gisteren bezocht ik de Vriendendag van het Audax Textielmuseum in Tilburg. Vier recent afgestudeerde ontwerpers hielden er een presentatie over hun werk, en later was er gelegenheid om dat werk ook zelf van dichtbij te bekijken. Hierbij was ook breiwerk te zien: van Ziv Ben Gal was er zowel handgebreid werk als (in het Textiellab van het museum gemaakt) machinegebreid werk en ik was bepaald onder de indruk van zijn werk. Het was leuk om het eens heel goed te bekijken en te proberen te achterhalen hoe hij het had gemaakt.

Vandaag was het een leuke moederdag, met stralend week (al was het nog best koud). 's Middags fietsten we naar de Toolenburgse Plas en maakten er een wandeling omheen. En weer thuisgekomen, maakte ik nog even een paar sokken af die ik breide van 1 van de Crazy Zauberball-bollen die ik vorige maand op de Brei- en Haakdagen kocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten