zondag 8 februari 2009

1 Sjaal net af en 1 sjaal net begonnen



De sjaal die net af is is de Colinette Parisienne sjaal die hier wordt geshowd door Pop.
De sjaal waar ik net aan ben begonnen wordt een zomersjaaltje dat ik haak van oranje Catania van Schachenmayr/Nomotta (gekocht bij Modilaine in Utrecht). Ik had vantevoren al in m'n hoofd hoe het eruit moest zien en hoe ik dat volgens mij kon doen en na enig experimenteren wordt het nu inderdaad zoals ik het in m'n hoofd had.
My Colinette Parisienne scarf is finished. Pop is kindly modelling it for me here (see first photo).
I am now working on a new summer scarf for the summer (see second photo). I am using Catania by Schachenmayr/Nomotta for it (which I bought at Modilaine in Utrecht). Before I started I had an idea in my head of what it should look like and how I could achieve this and after a bit of experimenting it is now turning out exactly like I had imagined, so I'm pleased.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten