zaterdag 28 februari 2009

Nieuwe boeken



Weer twee nieuwe boeken!
  • Deze biografie van Peggy Guggenheim lag in de ramsj dus voor heel weinig geld kan je alles lezen over haar kleurrijke leven.
  • 'Victorian Lace Today' had ik al een tijdje geleden besteld maar deze week kwam het binnen bij de boekhandel. Het lijkt me leuk om moderne toepassingen te bedenken voor dit Victoriaanse kantbreien. Eerst maar eens kijken of ik de basisprincipes een beetje onder de knie kan krijgen. Toen ik het boek doorbladerde sprak al meteen het kantpatroon van de Myrtle Leaf Shawl mij het meeste aan; voor vriendin C., die het boek ook heeft, gold destijds het zelfde, dat is toch wel toevallig.

I bought myself two new books:

  • A biography of Peggy Guggenheim, so that I can read all about her colorful life.
  • 'Victorian Lace Today', a 'classic' about knitting victorian lace. I would like to think of ways to incorporate lace knitting in contemporary knitting projects, but of course I have to learn the basics of knitting victorian lace first.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten