zondag 6 februari 2011

Edelweiss Sweater/ Trui



Het heeft even geduurd maar mijn edelweiss-trui is eindelijk af, dus vandaag kon ie op de foto! Ondanks de nodige tegenslag onderweg heb ik toch met veel plezier aan de trui gewerkt en ik ben heel blij met resultaat. Ik ben dan ook van plan deze trui heel veel te gaan dragen, als ik 'm zie word ik al vrolijk! En over gebrek aan acessoires heb ik ook niet te klagen. Op de foto zie je:
  • het edelweiss-kettinkje dat ik als souvenir meenam van onze vakantie in Titisee, afgelopen zomer
  • het edelweiss-armbandje dat ik als souvenir meenam van een vakantie in Pfronten met vriendin C.
  • de edelweiss-sokken die ik vorig jaar voor mezelf breide
  • dit gehaakte boodschappennet dat ik vorig jaar haakte
  • en natuurlijk, last but not least, het bedelarmbandje met de bedeltjes die ik als klein meisje van mijn oma kreeg en waarvan het edelweiss-bedeltje als voorbeeld voor de trui en sokken heeft gediend.

In de zomer van 2011 staat er een vakantie naar Oostenrijk gepland en ik verheug me er al op om deze outfit dan mee te nemen (en er in Oostenrijk misschien nog wat edelweiss-items aan toe te voegen?!).

It took a while, but my Edelweiss-sweater is finally finished! I'm so pleased with the way it turned out and I'm looking forward to wearing the sweater (and the edelweiss-accessories) a lot! In the Summer of 2011 we intend to go on a vacation in Austria, and I'll be sure to bring my Edelweiss-sweater along!

5 opmerkingen:

  1. Wat een blije trui!!! Ik vind hem werkelijk waar: schitterend.

    Groetjes en veel draagplezier ervan
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kunstig hoor, veel draagplezier van je trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het allemaal moooooi geworden! Laarzen zien er trouwens ook prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke trui. heeft U voor mij het telpatroon van de edelweis?
    ik brei op het ogenblik allerlei figuren in vooral die te maken hebben met de bergen, aangezien wij ook dol zijn op oostenrijk.
    ik zou graag ook de edelweis op een trui maken.
    mijn mailadres is aevandortburger@gmail.com
    ik zou er heel blij mee zijn. alvast bedankt.
    m.vr.gr.
    alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat móói !!!!! Is dit patroon ook ergens te koop?

    BeantwoordenVerwijderen