woensdag 30 maart 2011

Boeken + (bijna) af





Jammer toch, dat je niet alles tegelijk kunt doen! Van breien, haken en borduren is de afgelopen weken wat minder gekomen, maar ik heb wel weer veel gelezen. Omdat het boekenweek was, waren er bij de plaatselijke boekhandel en bibliotheek schrijvers te gast die wat kwamen vertellen en waar je ook boeken kon laten signeren, dus het was leuk om daar bij te zijn. Bij de boekhandel zag ik ook dit leuke boek met knuffels van Donna Wilson en dat kwam ook mee naar huis.
Verder heb ik wel wat gedaan, hoor. Ik ben wat dingen aan het afmaken en - nu het lente is - was als eerste was dit winterse borduurkussen aan de beurt en dat is vandaag afgekomen. Verder wilde Oudste Dochter, die vaak sjaals draagt, graag een paarse sjaal hebben. Dus ben ik deze paarse voor haar gaan haken (alweer gebaseerd op de South Bay Shawlette van Lion Brand Yarn). Helaas was net iets meer dan halverwege de allerallerlaatste rij het garen op; daar moet ik dus komend weekend snel nog een bolletje bij kopen.

1 opmerking:

  1. Je pimpelmeesborduurwerk ziet er gezellig uit en die shawl niet minder. Jammer dat je net een bol tekort komt, hopelijk hebben ze nog een bol van hetzelfde verfbad liggen.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen