donderdag 19 mei 2011

Wildbreien op de Keukenhof









Vandaag ging ik voor de laatste keer dit seizoen nog even op de Keukenhof kijken (overmorgen gaan ze sluiten). En daar spotte ik zomaar opeens een wildbreisel, kijk maar! De vorige keren is het me niet opgevallen, dus ik denk dat het er nog niet zo lang hangt, maar ik kan me natuurlijk vergisssen. Dit laatste bezoek besloot ik om er als herinnering zo'n leuk klein vaasje met een orchideeenbloem te kopen en dat staat nu mooi bij de vaasjes met bloemen uit de tuin die we al hadden staan. En hoewel ik het natuurlijk jammer vind dat de Keukenhof voor dit jaar weer voorbij is, verheug ik me al op de RHS Chelsea Flower Show die volgende week gaat plaatsvinden en die weer dagelijks uitgebreid te zien zal zijn op de BBC.


Today I visited the Keukenhof for the last time this year (they will close the day after tomorrow) and this time I suddenly spotted a bit of guerilla knitting! At the Keukenhof I also bought a tiny little vase containing an orchid flower and they go together well with the flowers from our garden that I picked yesterday. And althought I feel a bit sad about the Keukenhof closing, I am looking forward to watching lots of RHS Chelsea Flower Show on the BBC next week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten