donderdag 19 april 2012

Nog meer (te) breien



Op zaterdag, de tweede dag van de Brei- en Haakdagen, begon ik met het volgen van de Shawls Top Down brei-workshop van Stephen West. Dat was heel leuk en inspirerend, en er kwamen allerlei ideeen naar boven borrelen over te breien shawls. Het is altijd lastig om garen te kopen als je nog niet weet wat je er precies mee wilt breien (in dit geval: hoe de shawls die je wilt gaan ontwerpen eruit zouden moeten komen te zien), maar ik heb toch alvast het 1 en ander ingeslagen. Er was heel wat moois te kopen, dus ik heb me een beetje in moeten houden. 1 van de stands was van Penelope Craft, die ook een winkel in Amsterdam hebben. Ze hadden zulk mooi garen op de Brei- en Haakdagen dat ik binnenkort zeker nog eens in Amsterdam bij hun langs wil gaan.
1 van de aangeschafte bollen wol ontbreekt trouwens op de foto, want daarvan ben ik inmiddels een paar sokken aan het breien. De Mauterndorf-sokken zijn namelijk af, dus die kunnen in gebruik worden genomen.
En verder zie je nog een plaatje van de chocoladepaashaas die ik van Jongste Zus kreeg, mede omdat deze paashaas zo'n mooie gebreide trui aan heeft!

1 opmerking:

  1. Wat leuk, die toverballen vind ik zo mooi, heb er onlangs ook een gekocht... zie mijn blogje... kan gewoon niet volgen momenteel met alle kousenwolletjes, wil zo veel doen ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen