vrijdag 3 juli 2009

Boeken/ Books



Ik hou van lezen, vooral van non-fictie en van detectives (en die laatste moeten dan liefst niet te bloederig zijn, want ik wil ze wel voor m'n plezier lezen!). Naast van detectives lezen hou ik ook van handwerken en tegenwoordig zijn die twee hobbies prima te combineren, want in V.S. zijn inmiddels al hele series 'knitting mysteries', 'needlecraft mysteries', 'quilting mysteries', 'crochet mysteries', enz. verschenen. Voor te veel bloederigheid hoef je zeker niet bang te zijn, want over het algemeen zijn ze tamelijk oubollig, wat ook wel weer z'n charme heeft. Na mijn verjaardag was mijn verzameling craft mysteries weer aanzienlijk uitgebreid en ik heb de eerste van mijn nieuwe boeken net uitgelezen.

I love to read (especially non-fiction and old-fashioned mysteries) and I love needlecrafts, so I definitely like to read all kinds of needlecraft mysteries. For my birthday, I received several new needlecraft mysteries to add to my collection, and I just finished reading the first one.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten