dinsdag 14 juli 2009

♫ Edelweiß ♪ Edelweiß ♫ (2)

Vandaag ging ik iets eerder weg van mijn werk om nog even de stad (Utrecht) in te kunnen. Daar bezocht ik eerst met vriendin C. een zekere winkel aan de Lijnmarkt (in verband met een verjaardagsfeest binnenkort kan ik niet in details treden!) en daarna gingen we iets verderop op de Lijnmarkt wat drinken en tapas-hapjes eten. We zaten er aan een tafeltje bij het raam en daar kieperde C. nog bijna per ongeluk haar rugzakje het raam uit toen zij het in de (lage) vensterbank wilde leggen maar het raam open bleek te staan (met daaronder - best een eind daaronder - een smal paadje langs de werfkelders en langs het water van de gracht). Deze prachtige edelweiss-knopen kreeg ik nog voor mijn verjaardag.

My friend C. gave me these beatiful edelweiss-buttons (they were a present for my birthday, last May).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten