zondag 26 juli 2009

Zondag/ Sunday





Vandaag
  • heb ik een armbandje gemaakt van de kralen die ik gisteren in Haarlem heb gekocht
  • heb ik een ketting gemaakt van rode kralen, blauw-met-witte knopen en zo'n keramieken klomp-hangertje dat je erbij krijgt als je iets van Blond koopt
  • ben ik begonnen met het herlezen van dit boek
  • heb ik eindelijk het laatste draadje van het achterpand van mijn huidige breiwerk afgehecht
  • ben ik verdergegaan met breien van het voorpand
Today, I
  • made a bracelet using the beads I bought yesterday
  • made a necklace, using red beads, blue-and-white buttons, and a small ceramics 'wooden' shoe pendant that you get when you buy something made by 'Blond'
  • started rereading this book
  • finished weaving in the ends of the back of my current knitting project
  • continued knitting the front of my sweater-in-progress

Geen opmerkingen:

Een reactie posten