vrijdag 13 juli 2012

Zomer / Summer









Ook deze zomer waren er weer de Tuindagen van het Landgoed Vollenhoven, waar ik een middag aangenaam doorbracht (met lekker rondwandelen in de tuinen, op de paden, en in de moestuin, waar 1 van de honden steeds wel weer een bezoeker bereid vond om een tijdje een stokje voor hem te gooien). Ik kocht er ook nog een mooi rozenstruikje dat inmiddels al goed lijkt te zijn aangeslagen in de grote pot waarin ik hem heb geplant.
Verder is de zomer toch wel behoorlijk regenachtig, tot nu toe. Ik kon nog niet echt goed beslissen wat ik dit jaar als mijn zomer-handwerkproject zou kiezen, daarom ben ik vooral bezig geweest met sokken breien (ook leuk, natuurlijk). Inmiddels heb ik wel besloten wat mijn zomer-project gaat worden (zoiets moet je natuurlijk liefst wel beslissen voor de zomer voorbij is :) maar daarover later meer.

As always at the beginning of summer, I visited the 'Tuindagen' of the Vollenhoven estate. As always it was very enjoyable. It has been a fairly rainy summer, so far, and as for knitting, I haven't done much except for knitting socks, and thinking about what I could choose for my summer craft project this year (last year I did the crocheted bedspread that didn't get finished until mid-winter....). I have come to a decision about the summer project, but I will tell you more about that in a future post.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten